×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

جمالی نژاد درگذشت رییس شورای شهر یزد را تسلیت گفت

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های  کشور در پیامی درگذشت رییس شورای اسلامی شهر یزد را تسلیت گفت و تصریح کرد: جانباز سرافزاز و اندیشمند انقلابی زنده یاد « غلامحسین دشتی » چهره‌ای مردمی، فردی متین و عملگرا بود که در عرصه‌های مختلف در خدمت به نظام خوش درخشید.
 
به گزارش روابط عمومی  سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های  کشور، در پیام مهدی جمالی نژاد به مناسبت درگذشت دشتی آمده است: ملت غیور ایران اسلامی عزت، سربلندی و آسایش خود را مدیون اندیشه ورزی، فداکاری و ایثارگری بزرگمردانی می داند که در مکتب اهل بیت تفسیرگر واقعی واژه‌های ایثار، خدمت، علم و بردباری بودند.
 
وی ضمن تسلیت درگذشت رییس شورای شهر یزد به مردم این استان، به ویژه خانواده بزرگ شهرداری یزد و بیت محترم آن مرحوم، برای بازماندگان صبر و اجر آرزو کردکه در جوار حضرتش بهره‌مند از علو درجات و رضوان الهی باشد.
 
دشتی که از جانبازان شیمیایی جنگ تحمیلی بود و تصدی سمت معاونت سیاسی، امنیتی استانداری یزد را هم مدتی برعهده داشته، از چند هفته قبل به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان شهید صدوقی یزد بستری شد و با توجه به وخامت حال وی، پزشکان دستور بستری در آی. سی .یو را دادند و  چند روز گذشته را در بیمارستان به کما رفت و  ۱۶ اسفند دارفانی را وداع گفت .
 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.