×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

برخورداری ۹ روستای منطقه «تنگ سرخ» بویراحمد از نعمت گاز

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، طی مراسمی با حضور نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی طرح گازرسانی به ۹ ر وستای منطقه تنگ سرخ شهرستان بویراحمد به بهره برداری رسید.

سرپرست شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در آئین بهره برداری از این طرح گاز رسانی گفت: روستاهای اسلام آباد، اله آباد، پاسگاه تنگ سرخ، تنگ خشک، تنگ مشکان، چشمه پهن، گنجگون اولیا و گنجگون سفلی اجرای خط انتقال گاز و شبکه گذاری آن‌ها انجام شده است و به زودی با نصب علمک از گاز برخودار می‌شوند.

رحیم بهادر طول خط انتقال این طرح گاز رسانی را ۴۸ کیلومتر بیان کرد و افزود: با اجرای این طرح گازرسانی هزار و ۷۶ خانوار با جمعیت چهار هزار و ۴۰۰ نفر از نعمت سوخت طبیعی برخوردار می‌شوند.

بهادر اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح گازرسانی را ۱۳۰ میلیارد ریال ذکر کرد و ادامه داد: خط لوله اجرا شده در این طرح از نوع لوله پلی اتیلن و فلزی است.

وی اضافه کرد: در صورت مساعد بودن هوا و همکاری مردم و بنیاد مسکن کار علمک گذاری منازل آغازمی شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس هم در این مراسم با بیان اینکه وظیفه ما مسئولان خدمت به مردم است، گفت: خوشحالم در اوج تحریم‌ها، بیماری کرونا، کسری بودجه و محدودیت‌های مالی کار خدمت رسانی به مناطق محروم ادامه دارد.

مهدی روشنفکر نمونه خدمت به مردم را گاز رسانی به دهستان تنگ سرخ عنوان کرد و افزود: سد تنگ سرخ نیز یکی از طرح‌های استان و شهر یاسوج است که در تملک اراضی مردم منطقه کاری‌هایی انجام شده و مطالباتی هم دارند که امیدواریم این مشکل زودتر رفع شود.

روشنفکر با بیان اینکه کار مطالعات این سد درسال ۷۴ شروع شد، ادامه داد: باید در همان سال‌ها مشکل مطالبات کشاورزان پیگیری می‌شد، اما با این وجود با پیگیری‌هایی انجام شده ۲۳۰ میلیارد تومان به این طرح اختصاص یافت که می‌تواند در روند پیشرفت سد تأثیر داشته باشد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.