شهر و روستا

ضرورت مبارزه با تخلفات، رانت‌ها و فسادها توسط مدیران انقلابی

به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری یکشنبه- ۲۴ بهمن ۱۴۰۰- در چهل و هفتمین جلسه شورا با اشاره به محدودیت‌های کرونایی در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم ما بار دیگر با ابتکاراتی که داشتند یک رویداد تاریخی دیگر را ثبت کرده و با هر وسیله‌ای ارادت و عشق خود را به انقلاب اسلامی نشان دادند. 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: حضور سراسری مردم، رسانه‌های خارجی و معاندین را مجبور به تمکین و اذعان به مردمی بودن این انقلاب کرد؛ از زحمات صدا و سیما به خاطر اقدامات ارزنده‌ در به تصویر کشیدن حضور سراسری مردم در روستاها و شهرها تشکر می‌کنم. 

وی با اشاره به سخنی از بزرگان بیان کرد: یک شخصی می‌گوید وقتی امام خمینی وارد کشور شد، پنج‌ میلیون نفر به استقبال ایشان رفتند و بعد از ۱۰ سال با وجود جنگ، تحریم و فشارهای سخت ۱۰ میلیون نفر به مراسم تشییع پیکر ایشان آمدند. 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: بعد از گذشت ۳۰ سال از ارتحال حضرت امام یکی از سربازان حضرت امام به شهادت رسید و کم‌نظیرترین و بزرگترین تشییع پیکر تاریخ رقم خورد؛ شهادت سردار سلیمانی بعد از ۳۰ از ارتحال امام چنین حادثه‌ بزرگی را خلق کرد و نمایش این نکته بود که این انقلاب مردم پایه است و همه موضوعات انقلاب توسط مردم و با مردم شکل می‌گیرد و به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید دارند که باید آنچه که موجب آزار و ناخشنودی این مردم وفادار و انقلابی می‌شود را از میان برداشت. 

سروری گفت: تخلفات، رانت‌ها و فسادهایی که این مردم را آزار می‌دهد و دل آن‌ها را به رنج‌می‌آورد، باید توسط مدیران انقلابی دلسوز و با رویکرد جهادی برداشته شود. 

وی عنوان کرد: ۲۲ بهمن امسال با توجه به محدودیت‌ها اما ظرافت و نکات شیرین و جالبی داشت و نشان داد مردم در هر حالی ارادت خودشان را به انقلاب نشان می‌دهد؛ یک روز زیر موشک‌های صدام به خیابان‌ها می‌آیند و مرگ را به تمسخر می‌گیرند و روزی با کرونا که تهدید جدی است با اتومبیل و موتور به میدان می‌آیند. 

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل