×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

تجمع اعتراضی اهالی چند روستای بخش غیزانیه مقابل استانداری خوزستان

به گزارش روستانیوز به نقل از ایلنا از خوزستان، امروز سه‌شنبه ۱۹ بهمن‌ماه تعدادی از اهالی روستای روزنه، غدیر حبسه، هوره سید یوسف، ابوکبریه از دهستان مشرحات بخش غیزانیه اهواز در اعتراض به وضعیت بد و آسفالت نبودن جاده‌های دسترسی روستاهای خود مقابل استانداری تجمع کردند.

این روستاییان می‌گویند: بارها و از سال ۸۵ برای آسفالت جاده دسترسی از بخشداری تا دفتر ریاست جمهوری پیگیری و نامه‌نگاری کردیم.

یکی از روستاییان می‌گوید: سال ۱۳۸۹ زیرسازی جاده شروع و قرار بود آسفالت انجام شود که به بهانه فشار کار متوقف و دوباره اقدام به نامه‌نگاری‌ها و پیگیری‌های خود کردیم تا اینکه  در سال ۹۶ کلنگ آسفالت جاده برای بار دوم توسط مسئولان استانی زده شد.

وی در ادامه مطلب فوق افزود: سه نماینده مجلس، رئیس راه و ترابری وقت استان و فرماندار اهواز در این مراسم حضور داشتند و بعد از مراسم پیمانکار ۱۰ روز کار کرد و مجدد کار تعطیل شد.

آن‌ها می‌افزایند: این روستاها که هرکدام بیش از ۴۰ خانوار جمعت دارند در محاصره مناطق نفت‌خیز  هستند. بخش غیزانیه ۷۰۰ حلقه چاه فعال دارد و شرکت‌های پتروشیمی و نمک‌زدایی نیز در این بخش وجود دارند.

روستاییان ادامه می‌دهند: مسئولان می‌گویند اعتبارات نیست، اگر فرد سالخورده‌ای در مواقع بارندگی نیاز به درمان داشته باشد امکان جابه‌جایی فقط با تراکتور امکان‌پذیر است و در مواقعی که جاده خاکی خشک است برای پیمودن مسیر ۴ کیلومتری ۳۰ دقیقه زمان نیاز است.

این روستاییان تصریح می‌کنند: دیگر امیدی به مسئولان استانی نداریم امروز تجمع کرده‌ایم تا بلکه صدایمان به گوش مسئولان کشوری برسد.،شاید آنها به دادمان برسند.

4

5

7

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.