×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

لزوم افزایش سرعت عملیات عمرانی در پروژه شهید بروجردی

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس شعبانی همراه حسین نظری معاون هماهنگی امور مناطق و یعقوب هوشیار شهردار منطقه ۱۸، روز پنجشنبه مورخ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ از پروژه بزرگراه شهید بروجردی بازدید به عمل آوردند. در این بازدید، آخرین پیشرفت عملیات عمرانی در فازهای مختلف پروژه، موانع و مشکلات، همچنین معارض ملکی و تاسیساتی با حضور پیمانکار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در حاشیه این بازدید با بیان اینکه در پروژه‌های این چنینی زمانی می‌گوئیم کاری انجام شده که مردم سریع‌تر و آسان‌تر به مقصد خود برسند، گفت: باید پروژه شهید بروجردی با همکاری دست‌اندرکاران آن یعنی مجموعه معاونت فنی و عمرانی، شهرداری منطقه ۱۸ و پیمانکار به سرعت در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه باید معارضات ملکی به سرعت برطرف و زمین آن در اختیار پیمانکار برای اجرای عملیات عمرانی قرار گیرد، گفت: باید از تمام ظرفیت موجود بهره برد تا سرعت عملیات عمرانی بالا رود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اهمیت مؤلفه زمان در انجام پروژه‌های عمرانی گفت: کارها طبق برنامه در هر قسمت از پروژه که امکان اجرای عملیات عمرانی در آن وجود دارد باید پیش برود و نباید منتظر ماند تا همه موانع یکبار برداشته شود.

شعبانی با تاکید بر لزوم برگزاری جلسات در بازه هر دو هفته یکبار میان سازمان مهندسی و عمران، سازمان مشاور فنی و مهندسی با شهرداری منطقه ۱۸ گفت: برگزاری این جلسات زمینه ساز برطرف شدن بسیاری از موانع خواهد بود، که ممکن است سرعت پیشرفت پروژه را کاهش دهد.

در ادامه این بازدید چند ملک که جزو معارضین پروژه بودند با انجام روال اداری و رضایت مالکان آن تخریب و در اختیار پیمانکار برای پیشبرد عملیات عمرانی در این پروژه قرار گرفت.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.