×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

پیشرفت عملیات احداث دسترسی شرقی زیرگذر گلوبندک

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران،  علی پیوسته ضمن اعلام خبر فوق افزود: تلاش برای تکمیل و گشایش دسترسی شرقی زیرگذر چهارراه گلوبندک در ۴ جبهه کاری شامل احداث شفت آسانسورهای ضلع جنوب شرقی، شفت آسانسورهای شمال شرقی، ورودی شرقی زیرگذر در تراز منفی یک و در نهایت تونل دسترسی به ایستگاه مترو ۱۵ خرداد ادامه دارد که در جبهه اخیر با توجه به عمق کم و لزوم کنترل نشست‌های ناشی از حفاری، به صورت چند مقطعی و ضمن انجام مستمر عملیات نشست سنجی پیش می رود.
به گفته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، با بهره برداری کامل زیرگذر چهارراه گلوبندک، ضلع غربی خیابان ۱۵ خرداد از زیر خیابان خیام به ضلع شرقی آن متصل شده و در نتیجه مشکل تداخل تردد پیاده و سواره در خیابان خیام و چهارراه گلوبندک برطرف خواهد شد. تسهیل امکان دسترسی به ایستگاه مترو در ضلع شرقی و غربی بازار از دیگر نتایج بهره برداری از این پروژه است.
دسترسی غربی زیرگذر چهارراه گلوبندک به ایستگاه مترو پانزده خرداد اسفندماه سال گذشته مورد بهره برداری قرار گرفت و مجریان پروژه تلاش می کنند ورودی شرقی پروژه نیز در آینده نزدیک تحویل شهروندان شود.
 

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.