×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

آب‌رسانی به ۲۶ روستا در زنجان با فعالیت گروه‌های جهادی

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا،سرهنگ فرشاد پیری شامگاه دیروز (۲۰ دی‌ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۲۰ هزار بسته معیشتی توسط بسیجیان در حال توزیع در مناطق محروم استان زنجان است.

وی با بیان اینکه طی دو سال گذشته از نظر زیرساخت‌ها و نرم‌افزاری کارهای بنیادی و ظرفیت‌سازی انجام شده است، افزود: در حال حاضر گروه‌های جهادی در سامانه اطلس ساماندهی شده و نهادهای حاکمیتی از طریق این سامانه گروه‌های جهادی را برای اجرای پروژه‌ها شناسایی می‌کنند.

این مسئول از صدور مجوز قانونی به گروه‌های جهادی خبر داد و گفت: ۲۵۰ گروه جهادی در استان زنجان دارای مجوز هستند که این امر موجب تسهیل‌گری فعالیت‌های گروه‌های جهادی شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: سومین انتخابات شورای گروه‌های جهادی برگزار می‌شود که این موضوع موجب فعال‌تر شدن گروه‌های جهادی خواهد شد. گروه‌های جهادی در راه خدمت به مردم و کسب رضای خداوند، خالصانه و فی سبیل‌الله خدمت می‌کنند.

پیری تصریح کرد: با استقرار دولت جدید و بر اساس قانون اختیارات بسیج سازندگی، این سازمان در هشت عرصه و ۳۰۰ عنوان برنامه فعالیت می‌کند. در بحث عملیاتی کردن پروژه‌های محرومیت‌زدایی باید گروه‌های جهادی فعال‌تر شده و در کنار دولت، خدمات‌رسانی کنند تا شاهد تحولات بهتری در این زمینه باشیم.

وی از اجرای طرح‌های آب‌رسانی در استان زنجان توسط گروه‌های جهادی خبر داد و خاطرنشان کرد: ۲۶ روستا در استان زنجان در زمینه آب شرب با مشکلاتی مواجه هستند که تلاش می‌شود این پروژه‌ها عملیاتی شود. پروژه‌های بزرگی در حوزه‌های مختلف آماده است که گروه‌های جهادی می‌توانند در این زمینه وارد شده و پروژه‌ها را اجرایی کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.