شهر و روستا

آغاز عملیات گشت شبانه فوریت‌های اجتماعی در منطقه ۱۸

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی­ شهرداری منطقه ۱۸؛ امیر محمدی در خصوص اجرای طرح زمستان گرم گفت: با توجه به کاهش دما، بارش نزولات جوی و لزوم بررسی شرایط و رسیدگی بیش از پیش به وضعیت مددسراهای منطقه ۱۸، عوامل اجرایی طرح زمستان گرم در تمامی نواحی ضمن گشت زنی در سطح منطقه نسبت به تامین شرایط رفاهی مدد جویان و خدمت رسانی مطلوب به آنان اقدام کرده اند .

معاون اجتماعی فرهنگی منطقه ۱۸ افزود: با توجه به اینکه شهرداری در این زمینه خدماتی را برای شناسایی افراد کارتن خواب و بی سرپناه جهت هماهنگی و اعزام به مددسرای اضطراری انجام داده است، مجددا از شهروندان درخواست می کنیم در هر زمان و هر مکانی که فردی بی خانمان را مشاهده کردند، از طریق سامانه های خدمات شهری همچون ۱۳۷ این موضوع را به ما اطلاع داده تا نسبت به انتقال این افراد به گرمخانه ها اقدامات لازم صورت بگیرد. 

بر اساس همین گزارش و در پی اعلام سازمان هواشناسی کشور مبنی بر کاهش شدید دما و احتمال بارش برف و باران، از شامگاه جمعه ۳ دیماه ۱۴۰۰، گشت زنی مداوم فوریتهای اجتماعی در تمامی نواحی منطقه آغاز شده است. 

در این طرح عملیاتی که با محوریت شناسایی افراد کارتن خواب و بی خانمان صورت پذیرفت، ۸ نفر افراد بی سرپناه و کارتن خواب شناسایی شده اند.  

خروج از نسخه موبایل