×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

نتیجه مذاکرات شهردار تهران با وزیر صمت برای تثبیت قیمت تاکسی‌

مهدی اسماعیل بگی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در گفت‌وگو با شهر، درباره وضعیت روند نوسازی تاکسی‌های فرسوده پایتخت، توضیح داد: درحال حاضر حدود ۴ هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده نوسازی شده‌اند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه با افزایش قیمت از سمت خودروساز مواجه شده‌ایم، گفت: درحال تلاش و رایزنی هستیم تا تاکسی‌هایی که در جریان فرآیند نوسازی هستند، مشمول افزایش قیمت نشوند.

اسماعیل با اعلام اینکه شهردار تهران مذاکراتی را با وزیر صنعت و معدن در راستای تثبیت قیمت تاکسی‌ها آغاز کرده است، افزود: البته در موضوع تأمین منابع مالی هم مشکلی پیش آمده بود که دو روز گذشته در جلسه‌ای، بخش جدی از این مسئله برطرف شد.

او در ادامه عنوان کرد: تصور می‌شود که تا پایان سال حدود ۷ هزار دستگاه تاکسی فرسوده نوسازی شوند. همچنین برای سال آینده برنامه ریزی جدی صورت گرفته تا بتوان فاصله را تا وضعیت مطلوب کاهش داد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران بیان کرد: درحال تلاش هستیم تا قیمت تاکسی‌ها دوباره افزایش نیابد. باید منتظر بود که مذاکرات با وزیر صنعت و معدن نتیجه رضایت بخشی خواهد داشت یا خیر.

انتهای پیام

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.