×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در یلدای فاطمی

به گزارش روابط عمومی منطقه ۱۸- یعقوب هوشیار شهردار منطقه ۱۸ ضمن تشکر از میهمانان، حضور خادمین حرم امام رضا( ع) را سعادتی برای منطقه خواند و در آستانه برگزاری دومین جشنواره فرهنگی هنری «سردار دل ها » و در حاشیه جلسه هیات اجرایی این جشنواره گفت: در آیین نیکوکارانه “گلریزان” مبالغی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اختصاص داده شد و سبب آزادی چند نفر از این عزیزان شد و به لطف خدا در اختتامیه جشنواره شرایط آزادی تعداد دیگری از افرادی که جرائم غیر عمد دارند را فراهم خواهیم کرد.
یعقوب هوشیار گفت ؛ خدارا شاکریم که به واسطه رشادت‌های سرداران رشیدی همچون حاج قاسم سلیمانی چنین امنیتی در کشور داریم، این امنیت را که در طول سالیان طولانی شکل گرفته مدیون ایثارگری ها و فداکاری های شهدا و ایثارگران هستیم. امروز با امنیت کامل در حال برگزاری برنامه های فرهنگی با محوریت سردار دلها هستیم و این مهم را مدیون خون شهداییم که چنین نهضتی را ایجاد کرده اند.
وی در ادامه به عظمت شهید سلیمانی و نوع نگاه راهبردی سردار دلها به ظرفیت مکتب شیعه اشاره کرد و ادامه داد: سردار دلها همواره با دید بزرگ و آینده نگری برای نسل های آینده به ظرفیت همبستگی اسلامی بقاع متبرکه می نگریست.
گفتنی است دومین جشنواره فرهنگی هنری سردار دلها با هدف توسعه فرهنگ و ارزش های ایثار و شهادت، افزایش بستر فرهنگی هنری در سطح شهر، ارتقا و بازیابی سرمایه فرهنگی و اجتماعی شهر، نکوداشت و پاسداشت مناسب های مذهبی و ملی با رویکرد مشارکت شهروندان با محوریت و اجرای بخش‌های مختلفی شامل ؛ گرافیک، دلنوشته، عکاسی، نقاشی و کتابخوانی از ۲۷ آذر ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) لغایت ۲۰ دی ماه ۱۴۰۰ همزمان با ایام شهادت سردار سلیمانی در رده سنین کودک و نوجوان ، جوانان و بزرگسالان در معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۸ در حال برگزاری می باشد.
شایان ذکر است این جشنواره با مشارکت وزارت آموزش و پرورش ، سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران ، هیئت رزمندگان اسلام منطقه ۱۸، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و فرهنگسرا خاتم(ص)، ناحیه مقاومت بسیج مسلم بن عقیل(ع)، مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۱۸ برگزار می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.