×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره پژوهش، آموزش و نوآوری در مدیریت شهری و روستایی تا ۲ آذر تمدید شد

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری‌های کشور، اسمعیل زیارتی نصرآبادی افزود: پیش از این آخرین مهلت ارسال آثار، ۲۵ آبان ماه تعیین شده بود که بنا به درخواست پژوهشگران، اندیشمندان و صاحبان اثر در حوزه مدیریت شهری و روستایی کشور و همچنین درخواست همکاران محترم استانداری‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و موافقت شورای سیاست‌گذاری جشنواره، مهلت ارسال آثار برای مدت یک هفته و تا تاریخ ۲ آذرماه تمدید شد.

زیارتی نصرآبادی در ادامه افزود؛ با هدف ترویج فرهنگ پژوهش، توسعه گفتمان علمی، تبادل اندیشه‌ها، اشتراک دانش و انتقال تجارب موفق حوزه مدیریت شهری و روستایی، “هشتمین جشنواره پژوهش، آموزش و نوآوری در مدیریت شهری و روستایی” با مشارکت شهرداری تهران همزمان با “سیزدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری” در آذر ماه سال جاری به صورت “مجازی” برگزار می‌شود.

رییس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش شهری و روستایی گفت: این جشنواره دارای ۳ محور ویژه با عناوین “شهرها و مدیریت شهری در گام دوم انقلاب و سده جدید”، “بازگشایی شهرها در دوره پساکرونا” و “رصد تحولات شهرها و مدیریت شهری در پایان سده” و ۱۶ محور تخصصی است.

زیارتی از کلیه صاحبان علم، تجربه و دانش در عرصه مدیریت شهری و روستایی کشور خواست تا نسبت به ارسال آثار خود به این جشنواره در پنج قالب؛ کتاب، مقاله، پایان نامه، طرح پژوهشی و طرح نوآورانه از طریق نشانی اینترنتی https://tuf.tehran.ir/match تا تاریخ ۰۲/۰۹/۱۴۰۰ اقدام نمایند.

وی اضافه کرد: آثار برتر و شایسته تقدیر در هر یک از قالب‌های پنج‌گانه، از سوی هیات داوران انتخاب و مورد تقدیر و تجلیل قرار خواهند گرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.