×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

۲۵ مساله بر زمین مانده منطقه ۱۴ حل می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در جریان بازدید از منطقه ۱۴ و با حضور در مسجد علی بن الحسین با بیان اینکه دلاورمردان ما در سپاه دیروز پوزه آمریکایی‌ها را در دریای عمان به خاک مالیدند و این برای ما افتخار است، گفت: هر کسی به نوعی خدمت می‌کند و ما نیز راهی جز خدمت به مردم نداریم و چیزی جز آن ما را به اهداف انقلاب اسلامی نخواهد رساند.

شهردار تهران با بیان اینکه شعار خادمین شما در مجموعه شهرداری است، کار است، گفت: در جلسه با شهردار منطقه ۱۴ مطرح شد که اموری که در منطقه روی زمین مانده است. مثلاً رمپ و لوپ تقاطع امام علی و خاوران که چند سال معطل مانده یا ورزشگاه چند هکتاری سعیدی که چندین سال است که رها شده و حل این مشکلات ایجاد یک فضای جدید برای منطقه خواهد کرد.

زاکانی با اشاره به اینکه امروز درباره حدود ۲۵ نکته مرتبط با منطقه ۱۴ به جمع بندی رسیدیم و از فردا مقدمات کار آن عملیاتی خواهد شد، گفت: به این صورت شاهد گره گشایی از منطقه خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه منطقه ۱۴ دارالمومنین است اما دچار تنگناها و سختی‌هایی است، ابراز داشت: این منطقه کمتر از ۳ متر سرانه فضای سبز دارد، در حالی که بعضی از مناطق دارای سرانه فضای سبز ۱۲۲ متری هستند.

وی افزود: آنچه که برای ما آزاردهنده است تبعیض است.

شهردار تهران گفت: در مجموعه مدیریت شهری در کنار سایر مسئولین در حال تلاش برای حل مشکلات هستیم، اما آقای رییسی ویرانه‌ای را از دولت قبل تحویل گرفته است. مثلاً در موضوع مرغ چرخه نابود شده و ۸ ماه طول می‌کشد که ترمیم شود.

وی ادامه داد: ما در شهرداری نوکر شما هستیم و در هر محله نخبگان هم باید کار را به دست بگیرند و دست به دست هم دهیم تا این خدمت را ارائه و اهداف را محقق کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.