شهر و روستا

نیازمند وحدت رویه در پاسخگویی به شهروندان هستیم

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸؛ به دنبال هماهنگی‌های انجام شده جهت برگزاری برنامه ملاقات مردمی، شهروندان منطقه ۱۸ صبح روز دوشنبه ۱۰ آبان ماه به صورت غیر حضوری با یعقوب هوشیار شهردار این منطقه گفت‌وگو و درخواست‌های خود را پیگیری کردند.

شهردار منطقه ۱۸ در این جلسه بیان کرد: با توجه به اهمیت پیگیری درخواست‌های شهروندان منطقه، به متقاضیان زمان گفت‌وگو اطلاع داده شد تا جهت رسیدگی به خواسته‌های ایشان به صورت غیرحضوری پاسخگو باشیم. به همین جهت با حضور معاونان و مدیران مربوطه این جلسه برگزار شد و ضمن بررسی موارد مطرح شده، دستورات لازم برای رسیدگی به موارد مورد نظر صادر شد.  

هوشیار افزود: درخواست مجوز ساخت جهت واحد تجاری، درخواست پایان کار و درخواست پروانه ساخت جهت واحد مسکونی جزء تکراری‌ترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بود که موارد به معاونین مرتبط با دستور مستقیم ارجاع شد.

یعقوب هوشیار گفت: با توجه به متواتر بودن برخی درخواست ها نیازمند وحدت رویه و فرآیند مشخص در پاسخگویی به شهروندان هستیم، باید رویه‌های جایگزین به نحوی باشد که به بهترین شکل ممکن از رفتارهای سلیقه‌ای و موازی کاری جلوگیری شود. وظیفه ما در مدیریت شهری منطقه حفظ رضایت شهروندان و کم کردن مدت زمان پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان مطابق قانون است.

او افزود: روند ارائه و پیگیری درخواست ملاقات مردمی شهروندان با شهردار منطقه باید بصورت الکترونیکی و از طریق اتوماسیون باشد و نباید رده بندی و اولویت بندی سلیقه ای در امور دخیل شود.  

 این جلسه ششمین جلسه ملاقات مردمی شهروندان با شهردار منطقه ۱۸ از ابتدای سال بوده است و راه‌های شرکت در ملاقات مردمی با شهردار منطقه ۱۸، مراجعه شهروندان به ساب پرتال رسمی منطقه ۱۸ تهران و یا سایت و اپلیکیشن تهران من و شهرداری تهران است.

خروج از نسخه موبایل