×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

نورافشانی و برپایی کارناوال شادی عید نیمه شعبان در منطقه ۱۹

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی بصیری با اشاره به تقارن ایام شعبانیه با نوروز ۱۴۰۰ افزود: در همین راستا جشن شادی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قالب حرکت کارناوال نوروزی و سین سلامتی تدارک دیده شده است که از ساعت ۱۵:۳۰ لغایت ۱۷ در محله شهید کاظمی (خیابان عیسی بیگلو) به اجرای نمایش و برنامه‌های شاد می‌پردازد.

وی افزود: اجرای موسیقی محلی و بومی، ترانه‌های محلی نوروزی، نور افشانی و برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی، همراه با توزیع ماسک از جمله برنامه‌های این کارناوال است.

او با اشاره به آذین بندی و فضاسازی منطقه به مناسبت عید نیمه شعبان افزود: به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و میلاد حضرت مهدی (عج) کاروان خودرویی نیز با پخش ادعیه مناسبتی از ساعت ۱۹ تا ۲۱ در سطح منطقه حرکت خواهد کرد. همچنین جشن بزرگ میلاد حضرت مهدی (عج) در محلات سطح منطقه همراه با اجرای سخنرانی مذهبی، مولودی خوانی، برگزاری مسابقه، اجرای موسیقی سنتی و سرود خوانی، پذیرایی و برنامه‌های شاد و متنوع با همکاری هیئات مذهبی و مساجد برگزار می‌شود.

به گفته بصیری انعکاس محتوای متناسب با نیمه شعبان از قبیل پوستر، پخش کلیپ مناسبتی و برپایی مسابقه فرهنگی بصورت مجازی درکانالهای مجازی از دیگر برنامه‌های فرهنگی به مناسبت ایام شعبانیه است که با هدف ایجاد فضای شاد و متنوع، پاسداشت مراسم و مناسبت‌های ملی، مذهبی، همبستگی و اتحاد بین شهروندان اجرا می‌شود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.