×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

لزوم تجدیدنظر در قوانین برای دست پیدا کردن به حکمرانی محلی

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا احمدی رئیس شورای عالی استان‌ها در حاشیه وبینار سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و حکمرانی محلی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه مبحث شوراهای اسلامی در کشور بحث بسیار مهمی است و این نهاد در امورات مردم تأثیرگذار است و از آنجایی که مجمع تشخیص مصلحت نظام جایگاه ویژه ای در تبیین سیاست‌های کلی نظام دارد و به‌عنوان بازوی مشورتی مقام معظم رهبری در تعیین این سیاست‌ها شناخته می‌شود لازم بود جلسه‌ای با دبیر این مجمع و با حضور شوراها برگزار کنیم.

وی افزود: هدف ما این است که از ظرفیت مجمع تشخیص مصحلت نظام استفاده کنیم تا در برنامه هفتم توسعه فصلی به شوراها اختصاص داده شود.

احمدی اظهار کرد: ما برای اینکه بتوانیم به حکمرانی محلی دست پیدا کنیم باید در قوانین تجدید نظر شود و همچنین برای تصویب لایحه مدیریت یکپارچه شهری نیز باید از سیاست‌های کلی نظام استفاده کنیم.

رئیس شورای عالی استان‌ها بیان کرد: با توجه به اینکه شورای عالی استان‌ها نقش عمده‌ای در ارائه طرح به مجلس دارد باید تا آخرین لحظه به فعالیت خود ادامه دهد و وظایف خود که خدمت‌گذاری و خدمت‌رسانی صادقانه به مردم است را پیش ببرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.