×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

مظاهریان معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، طی حکمی از سوی پیروز حناچی شهردار تهران، حامد مظاهریان به عنوان معاون جدید معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا منصوب شد و با این حکم دو معاونت توسعه منابع انسانی و معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهر با یکدیگر ادغام شدند و در تاریخ مدیریت شهری تهران این برای نخستین بار است که ساختار ستادی شهرداری به سمت انقباضی شدن برای چابک سازی و بازده مطلوب‌تر حرکت کرده است و شورای شهر اصلاح طلبان به یکی از وعده‌های خویش که همانا اصلاح ساختار شهرداری تهران بود عمل کردند.

در متن این حکم آمده است:

«جناب آقای حامد مظاهریان

موضوع بحکم آقای حامد مظاهریان به عنوان معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب عالی، به موجب این حکم به سمت معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق شعار تهران، شهری برای همه و با بهره گیری از استعداد و توانمندی سرمایه‌های انسانی لایق، کاردان، متخصص و متعهد شهرداری تهران، با برنامه ریزی مؤثر، اصلاح فرآیندها و ساختار سازمانی در نظامات اداری، از طریق سازماندهی و ایجاد ساز و کار بهبود وضعیت کارکنان، علاوه بر افزایش حس تعلق سازمانی و رضایتمندی درون سازمانی، موجبات خدمت رسانی مقید مؤثر به شهروندان معزز تهران را فراهم آورید.

پیروز حناچی»

همچنین حامد مظاهریان طی نامه‌ای خطاب به مدیران برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورای شهر و معاونین توسعه منابع انسانی مناطق و سازمان و شرکت‌های زیر مجموعه دو معاونت شهرداری تهران گفت:

«در مورخه ۱۷/‏۱۲/‏۱۳۹۹‬ اعضا محترم شورای اسلامی شهر تهران تصمیمی در راستای اصلاح ساختار در شهرداری تهران اتخاذ کردند. بر این باورم که، یکپارچگی حاصل از ادغام دو معاونت و ایجاد معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا منجر به افزایش اختیار، قدرت، ارتقا منزلت، نفوذ بیشتر و در نتیجه اثر گذاری دو چندان مدیران این حوزه معاونان برنامه ریزی و سرمایه انسانی مناطق در شهرداری تهران خواهد شد. هرچند اجرای این مصوبه منجر به تغییر نقش برخی از شما همکارانم در خانواده شهرداری تهران خواهد شد، لیکن اطمینان قلبی من آن است که تغییر نقش افراد اولاً با حداقل اصطکاک و نگرانی پرسنل و دوماً صمیمیت و همدلی بین همه ما به انجام خواهد رسید.

اینجانب به عنوان مدیر ارشد این تغییر، تمام اقدامات لازم برای انجام این امر مهم را به کار خواهم برد، و از همه شما عزیزان نیز می‌خواهم همچنان با تمام توان و انرژی خود، مسیر تعالی در شهرداری تهران را ادامه دهید تا به اهداف مهمی که مدیریت شهری آن را ترسیم نموده است، دست یابیم.

در پایان از شما دعوت می‌کنم پیشنهادها و نظرات خود را در مورد فرآیندها و شیوه عمل برای ادغام، ارائه نمائید تا با کمک هم بتوانیم از این فرصت ایجاد شده، بهترین بهره را برای ارتقا بهره وری و کاهش آسیب‌های احتمالی ببریم.

حامد مظاهریان معاون شهردار تهران»

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.