×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

بازدید معاون امور دهیاریها از روستاهای منطقه گردشگری اورامانات

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، دکتر قربانی در سومین روز سفر به استان کردستان از پروژه های عمرانی روستای برقلعه، نی، پیرصفا، روستای گردشگری دره تفی و ساختمان بوم گردی و کافه سنتی دهیاری ینگیجه که در راستای درآمدزایی و اشتغال ایجاد گردیده در شهرستان مریوان و همچنین از پروژهای عمرانی دهیاری‌های دزلی، کماله، ری وری و درکی در شهرستان سروآباد نیز بازدید نمودند.

وی در ادامه در منطقه اورامانات که از لحاظ گردشگری ثبت جهانی شده حضور یافت و در جمع دهیاران این بخش به ایراد سخنرانی پرداخت و به پرسش‌های دهیاران پاسخ داد.
 

وی با تأکید بر ظرفیت های بسیار قابل توجه منطقه اورامانات در حوزه گردشگری، خاطر نشان کرد: بسیاری از جاذبه های گردشگری منطقه اورامانات در روستاهای این منطقه واقع شده است که ضرورت دارد با استفاده از این فرصت بسیار مغتنم و مهم، اقدامات لازم برای معرفی این جاذبه ها در عرصه بین المللی و توسعه گردشگری روستایی در اورامانات با شتاب بیشتری انجام گردد تا مردم این منطقه نیز از مواهب معنوی و مادی این رویداد مهم برخوردار شوند. 

همچنین شرکت مهندسی داده نگار گزارشی درخصوص نرم افزار فنی و مالی دهیاری های استان ارائه داد.

شایان ذکر است کتر قربانی در دومین‌ روز سفر به استان کردستان هم از پروژه های عمرانی روستاهای دادانه، کرجو، قار و صلوات آباد بازدید و ضمن ایراد سخنرانی در جمع تعدادی از دهیاران منتخب شهرستان سنندج به پرسش های آنان پاسخ گفت. 

 در این بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان، مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراها، فرماندار سنندج و تعدادی از مدیران کل استان دکتر قربانی را همراهی نمودند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.