×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

پایان انسداد ارتباطی دهستان کاکان؛ به زودی

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، امیری در بازدید از پروژه در دست اجرای فیبر نوری دهستان شهرستان بویراحمد با بیان اینکه فیبر نوری از خدمات نظام جمهوری اسلامی برای مردم پرتلاش و سختکوش کاکان است، در جمع خبرنگاران افزود: شاید یکی از سخت ترین اقدامات مخابرات در سال‌های اخیر همین موضوع بوده که فیبر نوری از نقاط سخت گذر از جمله گردنه سنگ منگ و در کنار شبکه گاز و آب بدون هیچگونه مشکلی عبور کرده و به دهستان کاکان می‌رسد.

وی اظهارکرد: فیبر نوری به گونه‌ای عبور کرده که کمترین مشکل را در منطقه ایجاد کرده و همچنین سعی کردیم که به جاده دسترسی مردم در روستاها هیچ گونه آسیبی وارد نشود علاوه بر این روستای چشمه چنار و همچنین کارخانجات آب معدنی و پیست اسکی کاکان در بین راه از خدمات فیبر نوری بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اعتبارات مورد نیاز خاطرنشان کرد: در تحریم‌های سخت به سر می بردیم و پروژه به همین دلیل معطل شد چون فیبرنوری گران شده بود اما با اعتبار سه میلیارد تومانی به دنبال شاد کردن دل مردم کاکان بودیم و هر کسی در این مسیر پهنای باند بخواهد در خدمت آنها هستیم.

امیری تصریح کرد: ارتباط با کاکان قبلاً به صورت رادیویی بود که هر آن امکان سقوط آیینه وجود داشت و امکان ارائه پهنای باند نبود که اکنون هر کسی هر اندازه پهنای باند نیاز داشته باشد تامین خواهیم کرد.

وی ادامه‌داد: قبلا پهنای باند محدودی برای مردم کاکان وجود داشت و یکی از آرزوهای دیرینه خود من به عنوان کارمند مخابرات ایجاد زیرساخت‌های قوی برای کل استان بوده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اکنون مسیر دوم فیبرنوری شهرستان دنا ۹۵ درصد پیشرفت دارد همچنین مسیر چرام به دهدشت از طریق باشت ۱۰۰ درصد پیشرفت داشته و مسیر دوم بهمئی از لنده به لیکک را در برنامه قرار داده‌ایم.

به گزارش ایسنا، امیری تاکید کرد: مسیر یاسوج چیتاب مارگون به دهدشت نیز یکی از دغدغه های ما بوده که از استاندار و نمایندگان استان درخواست داریم تا اینکه بتوانیم مسیر سراسری یاسوج مارگون دهدشت و لیکک را اجرایی کنیم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.