×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزایش تعداد مسافران مترو با اجرای پویش «تهران دوباره جان می‌گیرد»

به گزارش شهر، علی عبدالله پور، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با حضور در ایستگاه مصلی امام خمینی (ره)، ضمن اشاره به آغاز مرحله دوم پویش جهادی واکسیناسیون در ۲۲ ایستگاه مترو تهران، گفت: سیستم حمل و نقل عمومی در آغاز شیوع بیماری کرونا یکی از پر ریسک‌ترین مناطق شناخته شد که در امر شیوع بیماری نقش داشت. اما امروز صحبت از پویش «تهران دوباره جان می‌گیرد» و واکسیناسیون در اتوبوس‌های سلامت و ایستگاه‌های سلامت است.

او با بیان اینکه امروز شبکه مترو می‌تواند نقش موثری در رفع شیوع بیماری در سطح تهران داشته باشد، توضیح داد: استقبال بسیار خوبی از سمت شهروندان در فاز نخست این پویش (واکسیناسیون ۱۰۰ هزار دز) صورت گرفت.

عبدالله پور در ادامه گفت: مسافران شبکه مترو طی یک الی دو هفته افزایش چشمگیری داشته است بطوریکه تعداد مسافران به مرز یک میلیون نفر رسیده است. پیش از این تعداد مسافران مترو بین ۳۰۰ تا ۷۰۰ هزار نفر بود. از زمانی که پویش «تهران دوباره جان می‌گیرد» آغاز شده تعداد مسافران در ایستگاه‌ها افزایش داشته است و همین روند هم ادامه پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه مسافران مترو می‌توانند علاوه بر استفاده از خدمات رسانی شبکه مترو از واکسیناسیون در ۲۲ ایستگاه سلامت بهره مند شوند، گفت: ابتدا تعداد واکسیناسیون از ۲۰ نفر در ایستگاه‌ها آغاز شد اما به مرور این آمار به ۱۲۰ تا ۲۰۰ نفر افزایش یافته است. اما امروز آمار مسافران به بیش از این عدد رسیده است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.