شهر و روستا

آیین تجلیل از یگان حفاظت شهرداری منطقه ۱۸

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸ – سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد کریم بیات مشاور شهردار تهران در آیین تجلیل از یگان حفاظت شهرداری منطقه ۱۸ گفت: مشارکت در تأمین امنیت اجتماعی شهروندان و برقراری عدالت میان آنها در استفاده از سرانه های شهری رویکرد مهم کاری در یگان حفاظت است.

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران در این نشست صمیمانه ضمن بیان مطلب فوق افزود : فلسفه وجودی تشکیل یگان حفاظت در مجموعه مدیریت شهری التزام احترام همگان اعم از کارکنان شهرداری و مراجعین به پیروی از قانون و رعایت حقوق شهروندی است که طی یک دهه اخیر نتایج حاصله نشان از رضایتمندی مدیریت ارشد این نهاد مردمی دارد.

او در ادامه سخنان خویش با اشاره به مطالبات مدیریت شهری منطقه مبنی بر تشدید نظارت‌های میدانی برای کنترل و رفع سدمعبرهای صنفی تاکید کرد: پس از بررسی جوانب امر، ساز و کار لازم برای اجرائی شدن این مطالبه بحق و تأثیرگذار در کاهش بار ترافیک معابر مذکور فراهم شد و شاهد برخورد قاطع با سد معبر کنندگان بودیم.

سید محمد فیاض شهردار منطقه ۱۸  ضمن تبریک  فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، بخش اعظمی از توفیقات مدیریت شهری در مسیر خدمات دهی مطلوبتر به شهروندان را مرهون همکاری عوامل مستقر در یگان حفاظت دانست و افزود: یگان حفاظت علاوه بر نقش بازدارنده، نقش هدایتگر و راهنما شهروندان را نیز داشته و در اغلب موارد با تدابیر این عزیزان بسیاری از موارد قبل از برخورد انتظامی پیشگیری می‌شوند.

او در ادامه ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در یگان حفاظت شهرداری منطقه ۱۸گفت: با حضور جناب سرهنگ چاردولی بعنوان فرمانده این یگان در منطقه توانسته ایم هماهنگی خوب و مناسبی در تعاملات حوزه مدیریت شهری با نهاد های قضایی و انتظامی داشته باشیم که این مهم شایسته تقدیر است. هماهنگی و همکاری مثال زدنی یگان حفاظت و شهرداران نواحی و معاونت ها در منطقه هجده باعث هم افزایی و سرعت در اجرای طرح ها و پروژه ها شده است.

فیاض با اعطای لوح یادبود گرامیداشت هفته نیروی انتظامی به فرماندهی و عوامل کادر یگان حفاظت منطقه از تلاش های بی بدیل ایشان تقدیر کرد و  با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با شهرداران نواحی به مناسبت هفته نیروی انتظامی مراسم تجلیل از ” فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر و رییس کلانتری شهرک گلدسته ناحیه ۷ ” ، “رئیس کلانتری ۱۵۱ یافت آباد ناحیه ۳”، “رئیس کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر «عج» ناحیه ۲”، “رئیس پلیس امنیت منطقه هجده با حضور شهرداران نواحی ۳ و ۴” با اهدای لوح سپاس برگزار شد.

خروج از نسخه موبایل