×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

تسریع روند واکسیناسیون علیه کرونا با راه اندازی مراکز ثابت و سیار

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحید رضا انارکی‌محمدی شهردار منطقه ۱۵ در تشریح آخرین وضعیت واکسیناسیون علیه بیماری کرونا گفت: مرکز واکسیناسیون فجر از ۲ شهریور با هدف قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و در راستای تحقق شعار «تهران دوباره جان می گیرد»  توسط شهرداری منطقه ۱۵ تجهیز و ۸ نیروی انسانی در این مرکز به شهروندان خدمات ارائه می کنند.

شهرداری منطقه ۱۵ با اشاره به اهمیت واکسیناسیون شهروندان و تلاش‌های شهرداری تهران در فراهم کردن این بستر و عملیاتی شدن آن افزود: امید است با اجرای پویش جهادی «تهران دوباره جان می‌گیرد» و همکاری شهروندان روند از بین رفتن بیماری کرونا در سطح تهران تسریع یابد.

محمدی در تشریح جزئیات دیگر مراکز واکسیناسیون سطح منطقه ۱۵ بیان کرد: مرکز خودرویی و پیاده بوستان آزادگان با تزریق روزانه هزار دُز واکسن از اواخر خرداد ماه با همکاری مرکز بهداشت شهرری و ناجا با تعداد ۱۲ پرسنل راه اندازی شد که با استقبال بی نظیر اهالی مواجه شد.

او ادامه داد: مرکز واکسیناسیون فرهنگسرای خاوران با تزریق روزانه هزار و ۵۰۰ دُز، مرکز بوستان وفا ویژه تاکسیرانان با تزریق ۲۰۰ دُز، مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه با تزریق ۳۰۰ دُز برای قطع زنجیره کرونا و امر واکسیناسیون در خدمت مراجعه کنندگان است.

محمدی با تاکید بر تاثیر اجرای پویش «تهران دوباره جان می گیرد» در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، افزود: واکسیناسیون عمومی به عنوان اساسی ترین راه حفظ سلامت و ایمنی جامعه شناخته می‌شود و هم اکنون نوبت آحاد جامعه است که از امکان واکسیناسیون خود استفاده کنند و با توجه به اعتقاد محققان و متخصصان به نخستین واکسن در دسترس، بهترین واکسن در راستای افزایش ایمنی جامعه بهره گیرند تا با بازگشت به شرایط عادی و رونق کسب و کارها شرایط اقتصادی بهبود یابد تا شاهد ارتقای کیفیت زندگی شهروندان باشیم.

او درباره واکسیناسیون قشرهای آسیب پذیر، تصریح کرد: با کمک ایستگاه‌های واکسیناسیون سیار در محلات شوش، مظاهری و پایانه خاوران روند واکسیناسیون سرعت یافته و افراد جامانده از واکسیناسیون عمومی شامل (توانیابان و سالمندان) با کمک طرح سلامت‌یار، شناسایی و تیم واکسیناسیون به منازل آنان در محله اتابک اعزام و واکسیناسیون این افراد نیز انجام شد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.