×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

مرکز واکسیناسیون شماره ۵ منطقه ۱۸ افتتاح شد

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸ –  ۲۶  مرکز واکسیناسیون خودرویی و سیار با حضور علیرضا زاکانی شهردار پایتخت و اعضای شورای شهر تهران، با هدف خدمت‌رسانی به جامعه هدف راه‌اندازی شد. 

در ابتدا علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم پویش جهادی تزریق ۳۰۰۰۰۰ دُز واکسن کرونا در ۲۶ پایگاه واکسیناسیون شهرداری تهران اظهار کرد: در موضوعات بهداشتی ما ظرفیت بزرگی از خدمات را ارائه کرده ایم، این راه باید ادامه داشته باشد، تا امروز تلاش شهرداری در زمینه بهداشت و درمان چشمگیر بوده است. تلاش ما باید این باشد که واکسیناسیون در شهرداری تهران توسعه یابد و باارائه خدمات بهداشتی این بیماری را مهار کنیم.

در ادامه این آیین و پس از سخنان شهردار تهران و بصورت همزمان با دیگر مناطق شهرداری تهران، مرکز واکسیناسیون خلیج فارس در منطقه ۱۸ شهرداری تهران با حضور سید محمد فیاض، معاونان و مدیران ارشد شهری منطقه ۱۸، مسئولان مرکز بهداشت و درمان غرب تهران افتتاح شد. 
سید محمد فیاض در مراسم افتتاحیه پنجمین مرکز واکسیناسیون منطقه ۱۸ گفت : خدمات ارائه شده برای مجموعه های واکسیناسیون منطقه ۱۸ شامل در اختیار قراردادن واکسن، نیروی انسانی، آماده سازی کلی فیزیکی و تاسیساتی پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران و ایجاد سالن انتظار در محوطه پیرامونی پایگاه با استفاده از داربست فلزی و چادر برزنتی می باشد که مدیریت شهری همواره سعی نموده است در راستای تسهیل امور به بهترین شکل خدمات مورد نظر را ارائه نماید.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.