×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

نوسازی ۷ زمین چمن محلی در جنوب شرق تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۵ با اعلام این مطلب گفت: عملیات نوسازی ۷ زمین چمن مصنوعی در محله‌های منطقه ۱۵ به منظور توسعه فضاهای ورزشی و تفریحی، و در راستای تحقق شعار «تهران شهری برای همه» در روزهای پایانی سال به اتمام رسید و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: زمین‌های چمن از مهمترین مراکز ورزشی محله‌ها اند که طی سالهای گذشته دچار فرسودگی شدید شدند و با درخواست شورایاران در پروژه‌های کوچک مقیاس بازسازی مجدد آنها تعریف شد.
شهردار منطقه ادامه داد: عملیات زیرسازی و تعویض زمین چمن مصنوعی ۱ و ۲ در بوستان ولیعصر (عج)،گلزار، گلگشت، مبعث، فجر و خاور شهر در نواحی هفتگانه منطقه به اتمام رسید و همزمان با فرارسیدن بهار، تحویل شهروندان شد.

شهردار منطقه در پایان با تاکید بر اینکه در پروژه‌های کوچک مقیاس بر رفع کم و کاستی‌های محله توجه شده تا ضمن جلب مشارکت شهروندان در تصمیم گیری ها و تقویت حس تعلق خاطر به محله، کیفیت زندگی ارتقا داده شود، افزود: مدیریت شهری به منظور ساماندهی عادلانه تر خدمات؛ به سطوح محله‌ای در شهر توجه داشته و سیاست اجرای پروژه‌های محله محور را در دستور کار قرار داده است.
براساس این گزارش، عملیات ترمیم زمین چمن مصنوعی آزادگان، نباتی، دارالقرآن و شاهد نیز در دستورکار معاونت اجتماعی قرار دارد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.