×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

آغاز توجه ویژه به رفع مشکلات شهروندان

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب کاشانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا با حضور در منطقه ۱۶ شهرداری تهران ضمن بازدید از سطح منطقه طی جلسه‌ای با شهردار و معاونین منطقه به طرح و بررسی مشکلات منطقه پرداخته شد.

بر همین اساس پورنصر شهردار منطقه ۱۶ ضمن تشکر از حضور حبیب کاشانی نسبت به ارائه گزارش عملکرد در منطقه پرداخت و به نکاتی از جمله کاهش زمان صدور پروانه ساختمان در منطقه در جهت کمک به شهروندان اشاره داشت و افزود: توجه به احداث تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید تندگویان و پیگیری مشکلات شهروندان که در حریم خط آهن عبوری از منطقه ساکن هستند را از دیگر مشکلات منطقه عنوان کرد.

شهردار منطقه ۱۶ همچنین جمع آوری دکل‌های برق فشار قوی در منطقه که امکان استفاده مناسب شهروندان را از پارک‌ها و نیز نوسازی بافت‌های فرسوده شهری در سطح منطقه را با موانع و مشکلات جدی روبرو نموده است را به عنوان بزرگ‌ترین مشکلات منطقه دانست.

پورنصر استفاده از ظرفیت‌های خیرین در جهت ساخت و احداث بناهای عمومی در منطقه همانند مجموعه ورزشی میثاق را نیز از جمله نقاط قوت منطقه نام برد.

بر اساس این گزارش حبیب کاشانی نیز پس از استماع گزارش شهردار منطقه در ابتدای سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفده شهریور سال ۵۷ از زحمات مجموعه تشکر و قدردانی کرد.

وی در ادامه به نکاتی قابل تقدیر در منطقه اشاره داشت و گفت: ایجاد آکادمی فوتبال بانوان در منطقه ۱۶ کار بسیار خوب و قابل تقدیر است چراکه این آکادمی شرایط جدیدی را برای بانوان در سطح منطقه فراهم کرده است.

کاشانی با بیان اینکه امروز فرصتی برای مجموعه کارکنان وجود دارد تا نسبت به رفع موانع و مشکلات شهروندان اقدام نمایند تاکید کرد به این مهم توجه جدی را داشته باشیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا با اشاره به اینکه فصلی نو برای خدمت رسانی به شهروندان فرارسیده است، افزود: ضمن توجه به تخلفات در سطح منطقه و پیگیری جدی در جهت رفع آن لازم است به مشکلات شهروندان نیز توجه لازم را داشته باشیم تا خدای نکرده برای کسب و کار این عزیزان خصوصاً در شرایط فعلی مشکلات جدی ایجاد نشود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.