×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

نخستین نشست هماهنگی مراکز عملیات اضطراری شهر تهران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، این نشست با حضور رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و روسای مراکز عملیات اضطراری (EOC) سازمان های تخصصی حوزه مدیریت بحران در محل مرکز فرماندهی و ستاد مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد.

این نشست به منظور آشنایی روسای مراکز عملیات اضطراری سازمان‌های تخصصی با نرم افزار هوشمند فرماندهی حادثه و تبادل نظر درخصوص نحوه بهره برداری از این نرم افزار برگزار شد.

در این نشست همچنین در خصوص مهمترین چالش‌های پیش‌رو مراکز عملیات اضطراری سازمان‌های تخصصی در مدیریت حوادث شهری و ایجاد EOC مشترک شهر تهران تبادل نظر و گفت وگو شد.

بر اساس این گزارش مراکز عملیات اضطراری سازمان های تخصصی عضو ستاد مدیریت بحران به عنوان اولین پل ارتباطی سازمان ها در شرایط اضطرار نیازمند بهره گیری از اطلاعات و ارتباطات مؤثر جهت ایجاد هماهنگی‌های داخل و خارج از سازمان خود هستند که با بهره گیری از نرم افزار هوشمند فرماندهی حادثه هماهنگی های لازم در زمان وقوع سوانح و حوادث کوچک و بزرگ ایجاد خواهد شد.

در نخستین نشست هماهنگی مراکز عملیات اضطراری، مقرر شد به منظور اتصال سامانه هوشمند فرماندهی حادثه به سایر سامانه های موجود و ارتقاء نرم افزار و ایجاد زیرساخت های مورد نیاز جلسات به صورت مجزا و گروهی با مشارکت دستگاه ها ادامه یابد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.