×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

دستگاه های ورزشی در مناطق جنوبی شهر تهران، بازسازی شدند

امیر محسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: مجموع مراکز ورزشی تحت مالکیت شهرداری تهران ۱۱۹۶ مجموعه است.که اکثر این مجموعه های ورزشی تحت نظارت مستقیم شهرداران مناطق هستند و تعداد محدوی هم زیر نظر سازمان های زیر مجموعه شهرداری مانند سازمان آتش نشانی اداره میشوند. البته سازمان ورزش شهرداری تهران در اداره این مجموعه ها با شهرداران همکاری میکند.

امیر محسنی افزود: به طور مشخص ۳ میلیون شهروند تهرانی از امکانات این مجموعه ها استفاده می‌کنند.اما در ایام کرونا و با تعطیلی مکرر ستاد مقابله با ویروس کرونا، مردم عملا از استفاده این مجموعه ها محروم شدند. در این بخش ما آموزش های ورزشی غیر حضوری را از طریق ۱۱۰۰ کانال فضای مجازی ایجاد کردیم و تا کنون توانستیم توجه ۸۰۰ هزار شهروند را برای آموزش های غیر حضوری ورزشی خود جلب کنیم.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران درباره دستگاه های ورزشی بوستان ها گفت: ۱۲۰۰ بوستان شهر به این دستگاه های ورزشی مجهز شده اند، متولی رسیدگی به این دستگاه ها شهرداران مناطق هستند، اما در بحث احداث و نصب این وظیفه سازمان زیبا سازی است، ما  آموزش استفاده از این دستگاه ها را به مردم ارائه میکنیم. اگر این دستگاه ها نیاز به تعمیر یا بازسازی داشته باشند، شهرداران مناطق باید این کار را انجام دهند. در طول سال ، سازمان ورزش شهرداری تهران نظارتی بر روی این دستگاه ها انجام می‌دهد و گزاش این نظارت را برای شهرداران هر منطقه  ارسال میکند. 

او تشریح کرد: در طول ۶ ماه اول سال ۱۴۰۰ نظارت و برسی بر روی دستگاه های ورزشی مناطق جنوبی شهر تهران انجام شد و مراحل بازسازی و تعمیر این دستگاه ها به سرانجام رسید، در حال حاضر مردم می‌توانند از این دستگاه ها به طور کامل استفاده کنند.

او درباره پروژه های سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: در حال حاضر ۱۳ مجموعه ورزشی نیمه کار در مناطق ۲۲ گانه داریم که کمتر از  ۵۰ درصد کار ساخت و ساز آنها انجام شده است، برای افتتاح این مجموعه ها کمبود بودجه داشتیم اما برنامه ما برای بهره برداری از آنها، برون سپاری به بخش خصوصی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.