×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

مشکل آب شرب ۱۰ روستا در زنجان حل شد

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ جلال غورقانلو با اشاره به فعالیت قرارگاه در زمینه آب‌رسانی و تامین آب روستایی، اظهار کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۹ در زمینه تامین آب شرب فعالیت داشته است.

وی افزود: این قرارگاه سه منطقه محروم شامل دهستان «قره‌پشتلو»، «شیوانات» و «اوریاد» را تحت پوشش داشته و فعالیت‌های خود را در این سه منطقه محروم انجام می‌دهد. در سال‌جاری مطالعه و شناسایی منابع آب ۸۹ روستای هدف مورد بررسی قرار گرفته و طرح‌های آب‌رسانی و تامین آب شرب مناطق دارای مشکل پروژه‌بندی شده و برای اجرا برنامه‌ریزی و در دست اقدام قرار گرفته است.

این مسئول با اشاره به اینکه در این راستا حل مشکل آب شرب ۱۰ روستا از ابتدای سال‌جاری آغاز شده است، ادامه داد: در سه ماهه نخست امسال‌ آب شرب سه روستا مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و امیدواریم این فرآیند تسریع یافته و مشکلات مردم زودتر حل شود.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه عملیات اجرای آب‌رسانی هفت روستای دیگر نیز در دست اقدام است، تصریح کرد: برای اجرای ۱۰ پروژه در سال‌جاری حدود ۲۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که از طریق شرکت آب و فاضلاب قرارگاه پیشرفت و آبادانی و خودیاری مردمی تامین شده است.

غورقانلو یادآور شد: با آب‌رسانی به این روستاها، بارقه امید در دل روستانشینان این منطقه روشن شده و موجب امیدواری ساکنان این منطقه می‌شود که با همه مشکلات، زادگاه آبا و اجدادی خود را ترک نکرده و راهی شهر نشوند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.