×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

انجام واکسیناسیون کارکنان «سازمان بحران شهر تهران»

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا کرمی محمدی رییس سازمان با اشاره به آغاز فرآیند واکسیناسیون کارکنان این مجموعه عنوان کرد: از تاریخ ۴ شهریور بر اساس فراخوان واکسیناسیون کارکنان سازمان مدیریت بحران شهر تهران که در مناطق مشغول به فعالیت هستند، انجام شد.

وی عنوان کرد: برنامه‌ریزی های صورت گرفته جهت تزریق واکسن به ۱۵۰ نفر در پایگاه بعثت بود که در این میان برخی از افراد به دلیل دریافت واکسن برکت یا گذراندن دوره نقاهت بیماری کرونا موفق به دریافت واکسن نشده و تنها ۵۰ نفر در این روز حاضر شدند.

کرمی محمدی خاطرنشان کرد: امروز مقارن با ۹ شهریور فرآیند واکسیناسیون پرسنل ستادی سازمان و افراد جامانده از تزریق روز ۴ شهریور در محل سازمان مدیریت بحران شهر تهران انجام شد.

وی تاکید کرد: فرآیند تزریق واکسن به کارکنان بر اساس استانداردهای شرکت شهر سالم و متناسب با پلنی که از قبل برای ما ارسال شده است، انجام می‌شود. بر این اساس ۸ نیرو از این شرکت همراه با نیروهایی از اورژانس در محل تزریق واکسن حاضر شدند.

رییس سازمان مدیریت بحران شهر تهران در پایان عنوان کرد: دوز دوم این واکسن متناسب با زمان بندی استاندارد ۲۸ روز دیگر است اما برنامه ریزی آن از هم اکنون با شرکت شهر سالم انجام شده و واحد سیار این شرکت با حضور در ساختمان سازمان نسبت به واکسینه کردن کارکنان اقدام خواهد کرد. کارکنان دو روز پیش از تزریق دوز دوم از طریق پیامک اطلاعات لازم را دریافت می‌کنند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.