×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

۷۸ درصد واحد های روستایی استان دارای سند مالکیتی هستند

به گزارش روستانیوز به نقل از ایلنا از زنجان، رضا خواجه‌ای امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت تشریح برنامه‌های هفته دولت، با اشاره به فعالیت‌های اجرای و عمرانی این مجموعه در سطح استان، اظهار داشت: بازسازی و عمران روستایی همسو با باز سازی واجرای طرح های مسکن شهری در استان در حال اجرا است.

خواجه‌ای، با بیان  اینکه ۱۲۳روستا باز نگری طرح هادی انجام خواهد شد، ادامه داد: ۲۴۰ روستا نیز دراجرای این  طرح قرار دارد.

وی،  با اشاره به اعتبارات اختصاصی برای تعدادی از روستاهای برای اجرای طرح هادی، تصریح کرد: بالغ بر ۵۸درصد روستاهای استان در این مورد اقدامات اجرای طرح هادی داشته است.

خواجه‌ای، با اشاره به تخصیص اعتبارات ۵۵درصدی عملیات اجرایی طرح هادی روستایی ، گفت ۴۷میلیارد در این خصوص تخصیص  داده شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان، استان زنجان، با اشاره به اینکه استان زنجان  در حوزه صدور سند مالکیت تک برگی رتبه اول کشوری است، افزود: ۷۸درصد واحد های روستایی استان دارای سند مالکیتی هستند.

وی، با بیان اینکه در طرح گردشگری روستایی استان ؛ روستا های جدید  برای اجرای طرح در آینده برای برخی روستا های استان رایزنی شده است، ادامه داد: طرحهای منظومه روستایی استان نیز در حال عملیاتی شدن است.

خواجه‌ای، در خصوص باز سازی مسکن روستایی ۵۵ درصدی روستای و مقاوم سازی شده است، یادآور شد:  ۵۱ هزار واحد مسکونی روستایی استان مقاوم سازی شده است.

به گفته وی  ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل تسهیلات بلا عوض تسهیلات با افراد واجد شرایط اختصاص داده شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان، با اشاره به حوزه مسکن شهری استان زنجان، تصریح کرد: ارائه خدمات به شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفری توسط بنیاد مسکن انجام می شود.

وی، با اشاره به افتتاح  ۱۴پروژه هفته دولت، افزود: با همکاری متولیان مسکن پروژه های مسکن شهری با پیش بینی انجام شده ۲ساله درموعد مقرر تحویل داده می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.