شهر و روستا

توجه به توسعه مناطق کم برخوردار با افتتاح بیمارستان کودکان حکیم

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نادعلی همراه با مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران و محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ تهران از پروژه بیمارستان کودکان حکیم در منطقه ۱۸ بازدید کردند و در جریان آخرین وضعیت این پروژه قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه بیمارستان کودکان حکیم پروژه مهمی در جنوب شهر تهران به شمار می‌آید، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که مدیریت شهری تهران با جدیت دنبال می‌کند توجه به مناطق کم برخوردار جنوب شهر تهران است و تلاش خواهیم کرد با استفاده از ظرفیت استقرار امکانات و ارائه خدمات بیشتر فاصله میان شمال و جنوب تهران را کمتر کنیم.

وی افزود: در همین زمینه شهرداری تهران با مشارکت بخش خصوصی، همکاری را در زمینه احداث یک بیمارستان مخصوص کودکان در جنوب شهر تهران با قدرت دنبال کرد و به زودی این بیمارستان به منظور ارائه خدمات به شهروندان تهرانی و مخصوصاً کودکان آغاز به کار خواهد کرد.

سخنگو و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور نیز باید به منظور تکمیل کادر درمانی در این بیمارستان اقدامات لازم را انجام دهد و مدیریت شهری نیز تلاش خواهد کرد تا موضوعات فنی مربوط به این بیمارستان را با قدرت دنبال کند.

نادعلی ادامه داد: حضور مهندس چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بازدید امروز می‌تواند کمک شایانی کند تا موضوعات فنی مربوط به بیمارستان کودکان حکیم حل شود؛ موضوعاتی مانند دسترسی بهتر برای شهروندان به منظور استفاده بهتر از حمل و نقل و ایمنی و همچنین سایر موضوعات از نکاتی بود که باید به صورت جدی دنبال شود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در مورد زمان آغاز به کار بیمارستان حکیم گفت: امیدوارم به زودی با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور مشکلات فنی مربوط به این بیمارستان حل شود و باید تا ایام هفته وحدت بیمارستان حکیم کار خود را به صورت رسمی آغاز کند.

بیمارستان کودکان حکیم به عنوان مرکز طبی کودکان شماره ۲ در منطقه ۱۸ شهرداری پایتخت با همکاری مدیریت شهری تهران و بخش خصوصی در جنوب تهران ساخته شده که این مرکز درمانی آماده بهره برداری است.

خروج از نسخه موبایل