شهر و روستا

اجرای طرح ضربتی پاکسازی شبکه‌های اصلی جمع آوری آب‌های سطحی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه در خصوص طرح لایروبی و پاکسازی شبکه‌های اصلی جمع آوری آب‌های سطحی در منطقه گفت: این طرح از ۱۵ مرداد ماه آغاز شده و به صورت ضربتی تا ۲۵ روز آینده به اتمام خواهد رسید.

او هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از بروز آبگرفتگی معابر، هدایت آب‌های سطحی و جریانات حاصل از بارندگی اعلام کرد و افزود: در راستای جلب رضایتمندی شهروندان و کنترل و پیشگیری از هر گونه حادثه احتمالی، عملیات پاکسازی انهار و لایروبی جوی‌ها و کانال‌های شهری در دستور کار اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۱۳ به تمهیدات و اقدامات انجام شده اشاره و خاطر نشان کرد: بخش زیادی از کانال‌ها و مسیر عبور آب‌های سطحی در محدوده لایروبی و پاکسازی شده است و با توجه به در پیش بودن فصل پاییز و احتمال بارندگی، این طرح با قوت بیشتری به اجرا در می‌آید.

شهردار منطقه ۱۳ اضافه کرد: واحدهای خدمات شهری، عمران، ترافیک و نواحی چهارگانه ضمن برنامه‌ریزی و رصد نقاط حادثه خیز در سطح شهر تمهیدات لازم را در راستای ارتقا آمادگی برای مقابله با هر نوع بحران و حوادث غیر مترقبه دارند.

خروج از نسخه موبایل