×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

خانه های مجردی و پلاک قرمز آفت محله شهید اسدی

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در هشتاد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به گزارش محله شهید اسدی در منطقه ۱۳ گفت: این محله در حاشیه میدان امام حسین علیه السلام قرار گرفته است و مهمترین مسئله آن فرهنگی و اجتماعی است.

وی ادامه داد: ۷۰۰ خانواده بی سرپرست و بد سرپرست در این منطقه وجود دارد همچنین خانه‌های مجردی و پلاک قرمز که چند برابر ظرفیت خود ساکن دارند.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: با هجوم اتباع بیگانه به حاشیه میدان امام حسین این مشکل تشدید می‌شود و هجوم معتادان و افزایش سرقت در این میدان بسیار زیاد است.

امانی با اشاره به توزیع مواد مخدر در محله گفت: همچنین خودروهای رها شده سالهاست که در این منطقه وجود دارد و جمع‌آوری آنها نیاز به مجوز مرجع قضائی دارد.

وی با اشاره به بافت فرسوده گفت: قوانین دست و پا گیر بافت فرسوده منجر به بروز مشکلاتی متعددی شده است و اهالی این منطقه چندین سال برای دریافت مجوز ساخت تلاش کرده‌اند.

عضو شورای شهر تهران گفت: بازارهای شهرستانی در اولین ساعت روز در حال تخلیه زباله‌های خود هستند و بوی نامطبوعی را منتشر می‌کنند همچنین وانت بارها نیز منجر به ایجاد ترافیک می‌شوند.

امانی با اشاره به نحوه نگهداری درختان حاشیه خیابان گفت: آبیاری درختان، نحوه محصور کردن هنگام اصلاح پیاده راه، جمع‌آوری زباله در کنار درختان و قطع کردن آنها نیازمند چاره است و با روش‌های گذشته و سنتی قابل نگهداری نیستند.

وی با اشاره به تابلوهای نامگذاری محلات گفت: تابلوی حاوی نام و تصویر شهدا خراب شده‌اند و شهرداری باید برای اصلاح آنها اقدام کند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به بوستان بوعلی گفت: این بوستان با قطع درختان مواجه شده است و شهروندان می‌گویند شهرداری به دنبال تخریب این بوستان و تبدیل آن به پارکینگ است اما این موضوع را شهرداری تکذیب کرد و قطع درختان را به دلیل آفت اعلام کرد.

امانی تصریح کرد: قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران باید در حوزه زنان سرپرست خانوار، خانه‌های مجردی، حضور اتباع بیگانه و معتادان متجاهر وارد عمل شود

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.