×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

«روضه در صحرا» در گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا (س) روضه در صحرا با حضور حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان و با نوای حاج امیر عباسی، حاج حسین خلجی و کربلایی جواد حقیقت از ساعت ۱۵ روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی و با همراهی سازمان بهشت حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود.

از امام باقر (ع) نقل است در روز عاشورا اگر کسی نتواند به زیارت امام حسین (ع) برود، به صحرا رفته و اشاره به سمت کربلا کند و سلام دهد، ثواب آن همانند ثواب زیارت امام حسین (ع) است. حجت الاسلام پناهیان نیز با اشاره به برگزاری این مراسم در گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا (س) گفت: ما ثواب گریه‌هایمان را به شما شهدا هدیه می‌کنیم. شما هم امروز دست ما را بگیرید و پیام ما را به محضر اباالفضل العباس ببرید. ما آمدیم برای شما روضه بخوانیم.

به دلیل اجتماع چشمگیر عزاداران حسینی در سازمان بهشت حضرت زهرا (س) و ویژه برنامه روضه در صحرا، این سازمان به منظور خدمات رسانی به زائرین و عزاداران حسینی (ع) ضمن دایر کردن ایستگاه‌های صلواتی و اجرای برنامه‌های متعدد عزاداری، برای سهولت در رفت و آمد عزاداران، استقرار ۲۰ دستگاه ون جهت انتقال آسان و رایگان شهروندان به قطعات شهدا از محل متروی حرم امام (ره) و استقرار خودروهای برقی را در دستور کار خود قرار داده است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.