×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

کتابخوانی «من یک روستایی متفاوت هستم» در رشت برگزار شد

‌به گزارش روستانیوز به نقل از خبرنگار مهر، ظهر دوشنبه نخستین محفل کتابخوانی در قالب طرح «من یک روستایی متفاوت هستم» در رشت برگزار شد.

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی رشت در مراسم افتتاح این طرح اظهار کرد: طرح «من یک روستایی متفاوت هستم» باهدف ایجاد پویایی بیشتر کتابخانه های عمومی در روستاها و بخش‌های شهرستان رشت با بهره گیری از ظرفیت و هم افزایی مسئولان، چهره‌های نام آشنای این روستاها و دغدغه مندان حوزه فرهنگی آغاز شده است.

پوریا قویدل با تاکید بر ضرورت همکاری و همراهی همه دلسوزان کتاب و کتابخوانی افزود: توسعه فرهنگی روستاها از اولویت‌های اداره کتابخانه های عمومی رشت است.

وی ادامه داد: طرح «من یک روستای متفاوت هستم» از طراز کوه آغاز معرفی توانمندی‌های فرهنگی مناطق مختلف شهرستان رشت است.

در ادامه دهیار روستای طرازکوه نیز با معرفی کتاب «دلالت دولت» از آثار مصطفی دلشاد گفت: مطالعه این کتاب توسط مسئولان، مدیران و دست اندرکاران می‌تواند مسیر خدمت رسانی آنها به مردم را بهبود بخشد.

کتابداران، حافظان اندیشه بشری

مسئول کتابخانه عمومی روستای طرازکوه نیز در این مراسم گفت: کتابداران، حافظان اندیشه بشری هستند.

معصومه برزگرافزود: کتابداری توفیقی است برای خدمت به هموطنان و امیدواریم با توجه ویژه مسئولان و همکاری اعضای کتابخانه و اهالی روستا این طرح را گسترش دهیم.

گفتنی است، در این مراسم کتاب‌های «یادت باشد»، «گزارش مستند از کربلا»، «قصه دلبری»، «از چیزی نمی ترسیدم» و «معارفی از قرآن» به ترتیب توسط حسین پوربرار، محمود علیزاد، مریم امیدی، موسی بردبار و حسن علیزاده معرفی و با دیگران به اشتراک گذاشته شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.