×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

توقف فعالیت ۲۵۰ عامل غیرمجاز تفکیک پسماند با تعطیلی ۲۴ گاراژ

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی هدایت با اشاره به معضل بزرگ تفکیک پسماند غیر مجاز از سنوات گذشته در ناحیه سه منطقه ۱۹ گفت: با توجه به ابلاغ حکم دادستانی مبنی بر جمع‌آوری واحدهای صنفی غیرمجاز و توقیف خودروهای حمل پسماند، معاونت خدمات شهری با همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، نیروی انتظامی و پلیس راهور با حضور ۲۰۰ نفر نیروی انسانی اقدام به جمع آوری، تخریب و تعطیلی ۲۴ واحد صنفی و جلوگیری از ادامه فعالیت حدود ۲۵۰ عامل غیرمجاز تفکیک پسماند در خلازیر شدند.

شهردار منطقه ۱۹ خاطرنشان کرد: ضمن اینکه ۲۰ دستگاه کمپرسی ،۷ دستگاه لودر ،۴ دستگاه جرثقیل ،۲ دستگاه بابکت ،۲ دستگاه کفی نیز در جمع آوری و تخریب این واحدها به کار گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه تخلیه پسماند در مراکز غیرمجاز موجب نازیبایی چهره شهر و واکنش‌های سازمان حفاظت و حمایت از محیط زیست را در پی دارد از برخورد با عاملان این اقدام طبق قانون خبر داد و گفت: به همین منظور نیروهای گشت به‌صورت مستمر در نواحی پنجگانه حضور دارند و علاوه بر جمع‌آوری چرخی‌ها و زباله‌گردها، به توقف فعالیت مراکز غیرمجاز بازیافت زباله می‌پردازند و این اقدامات با جدیت تداوم خواهد داشت.

هدایت عنوان کرد: ضمن اینکه از این پس پلیس راهور نیز از ورود خودروهای غیر مجاز جمع آوری پسماند به این محدوده جلوگیری خواهد کرد.

شهردار منطقه ۱۹ در خصوص سایر اقدامات معاونت خدمات شهری در خصوص پیشگیری از آلودگی هوا و حفظ محیط زیست در خلازیر به جلوگیری از آتش افروزی‌ها در خلازیر اشاره کرد و افزود: در این خصوص عوامل انضباط شهری و کارگران خدمات شهری همراه با یک دستگاه واتر جت، کپسول‌های آتش نشانی، کیسه‌های حاوی ماسه بادی به اطفا حریق در خلازیر میانی و جنوبی می‌پردازند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.