×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

داوطلبین خانه های دوام فعال در فرآیند واکسیناسیون واکسینه می شوند

رضا کرمی محمدی، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر در پاسخ به این سوال که آیا سازمان مدیریت بحران برنامه ای برای واکسیناسیون نیروهای سازمان مدیریت بحران وگروه هایی مانند مسئولین خانه های دوام و ایمنی دارد گفت: درخواستی از طرف خانه های دوام و ایمنی جهت واکسیناسیون ارائه نشده است. کارکنان سازمان مدیریت بحران نیز مانند بقیه نیروهای شهرداری تهران از طریق شرکت شهر سالم واکسینه خواهند شد.

کرمی محمدی در ادامه تاکید کرد: برای واکسیناسیون نیروهای سازمان مدیریت بحران درخواست داده شده، اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

او در پاسخ به سوال واکسیناسیون داوطلبین خانه های دوام و ایمنی توضیح داد: سازمان برای انجام فرآیند واکسیناسیون از نیروهای داوطلب مدیریت بحران دعوت به همکاری کرد. در حال حاضر تعدادی از نیروهای داوطلب خانه های دوام و ایمنی در مراکز واکسیناسیون اعم از پایگاه های بحران و دیگر مراکز در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند. واکسیناسیون این داوطلبین هم به این صورت است که آن ها توسط سازمان مدیریت بحران به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی معرفی شده و در همان مراکز واکسینه می شوند.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران افزود: مابقی کارکنان سازمان مدیریت بحران نیز باید براساس نوع وظایفشان در نوبت تزریق واکسن قرار گیرند، که در راستای واکسیناسیون گسترده واکسینه خواهند شد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.