×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امکان ثبت شکایت شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ پلاس

به گزارش خبرگزاری مهر، داود گودرزی رئیس سازمان بازرسی شهرداری به همراه جمعی از معاونان سازمان بازرسی از غرفه‌های مختلف نمایشگاه شهرداری بازدید کرد و ضمن گفتگو با معاونان و مدیران شهری در جریان آخرین دستاوردها، توانمندی‌ها، امکانات و پروژه‌های شهری قرار گرفت.

گودرزی در حاشیه این نمایشگاه در جمع خبرنگاران، هدف از راه‌اندازی سامانه ۱۳۷ پلاس را خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان عنوان کرد و گفت: ما با بهره‌گیری و کنار هم قرار دادن تمام ظرفیت‌های خود، دو سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ را با یکدیگر تجمیع کردیم و با ایجاد درگاه واحد، صورت‌مسئله اینگونه تعریف شد که شهروند پیام خود را در قالب شکایت، گلایه، اعتراض و یا درخواست ارائه خدمات شهری در کمترین زمان ثبت می‌کند.

وی افزود: آن جایی که بحث گزارش فساد است، با متخلف برخورد می‌شود و جایی که موضوع خدمات‌رسانی باشد، خدمت ارائه خواهد شد و بعد از آن نیز پیگیری و بازخورد پیام به شهروند اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی یکی دیگر از ویژگی‌های ۱۳۷ پلاس را امکان ثبت پیام از طریق فضای مجازی بیان کرد و گفت: این سامانه در تمامی فضاهای مجازی فعال است و شهروندان می‌توانند پیام خود را به همراه متن، صوت، عکس و فیلم ارسال و بازخورد پیامشان را نیز مشاهده کنند.

رئیس سازمان بازرسی خاطرنشان کرد: هرچقدر شهروندان از ظرفیت فضای مجازی بیشتر استفاده کنند، رسیدگی به پیام‌ها بهتر و سریع‌تر صورت می‌گیرد و پیگیری مراحل انجام کار هم راحت‌تر است.

گفتنی است؛ نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران از تاریخ ۱۲ الی ۱۷ تیرماه ۱۴۰۱ و از ساعت ۱۰ الی ۱۹ در محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو جهت بازدید علاقمندان و متخصصان حوزه مدیریت شهری دایر است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.