×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

جمالی نژاد: توجه همزمان به مناطق حاشیه‌نشین و مهاجرفرست ضروری است

به گزارش ایرنا، مهدی جمالی‌نژاد ۲۹ تیر در حاشیه آیین بهره‌برداری و کلنگ‌زنی هفت طرح شهری در مشکات از توابع شهرستان کاشان افزود: توجه صرف به مناطق حاشیه‌نشین مشکلی را حل نمی‌کند و هرچه زیرساخت‌ها در این مناطق افزایش یابد حاشیه‌نشینی نیز گسترده‌تر خواهد شد، از این رو باید علاوه بر توجه به این مناطق، به مناطق مهاجرفرست نیز توجه شود و کار های ویژه کرد تا از مهاجرت جلوگیری شود.
 
وی ادامه داد: در چنین شهرهایی باید اشتغال، خدمات کافی و کارهای زیرساختی صورت گیرد تا از مهاجرت و به خصوص مهاجرت جوانان به شهرهای بزرگ جلوگیری شود.
 
جمالی‌نژاد با بیان اینکه بیش از سه سال از خدمتش در وزارت کشور می‌گذرد، اظهار داشت: این مدت دوران‌ بسیار سختی بود، چرا که امور عمرانی باوجود بروز سیلاب همزمان و بی‌سابقه در ۲۵ استان، زلزله، آتش سوزی، هجوم ملخ‌ها، مساله بنزین، اغتشاش‌ها، تحریم‌های ظالمانه، مشکل آب و برق و بیماری کووید ۱۹ تداوم یافت.
 
معاون وزیر کشور خاطر نشان کرد: با وجود همه این مشکل‌ها، ۲۵ هزار طرح عمرانی اجرا و ۱۶۰ هزار واحد مسکونی تخریب شده در نقاط مختلف کشور بازسازی شد.
 
وی افزود: مسوولان کنونی، امور را به دولت آینده تحویل خواهند داد تا با نیرو و انرژی بیشتری دنبال شود و در این بین مدیران شهری، روستایی و اجرایی نیز با همکاری یکدیگر برای اجرای طرح‌های مختلف عمرانی تلاش می‌کنند تا شیرینی آن به کام مردم برود.
 
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: با توجه به اینکه خیران نیکوکار در اجرای طرح های شهری در کاشان پیشقدم هستند، اجرای طرح‌های عمرانی در کاشان رنگ و بوی دیگری دارد.
 
وی افزود: در کاشان نیکوکاران یک پایه اصلی اجرای طرح های عمران شهری هستند که در کمتر منطقه‌ کشور به ویژه در حوزه شهری وجود دارد، از این رو این کار بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است که امیدواریم این فرهنگ در دیگر نقاط کشور گسترش یابد.
 
جمالی‌نژاد خاطر نشان کرد: نیکوکاران نمادی از دل‌سوختگان مردم هستند و وجودشان در طرح های شهری موجب خیر و برکت است.
 
آیین افتتاح چهار طرح عمرانی و خدماتی و آغاز ساخت ۲ طرح به همراه رونمایی یک اثر فرهنگی شهرداری مشکات از توابع کاشان روز سه‌شنبه همزمان با آغاز دهه ولایت با حضور مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برگزار شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.