شهر و روستا

جلسه بررسی «کاهش فرایند صدور پروانه» برگزار شد

به گزارش خبرنگار شهر، صبح روز پنجشنبه (۲۶ خرداد ۱۴۰۱)، جلسه «بررسی ابعاد کاهش مدت زمان صدور پروانه» به ریاست شهردار تهران و با حضور تعدادی از مدیران و معاونان شهرداری پایتخت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گزارشی از آخرین اقدام‌های انجام شده برای کاهش فرایند صدور پروانه و پیگیری اصلاح و قوانین ارایه کرد.

هوشمند سازی طرح تفصیلی، هوشمند سازی بَر و کَف، هوشمند سازی کنترل نقشه های معماری، هوشمند سازی استعلامات درون و برون سازمانی، مکان محور کردن لایه های اطلاعاتی با هماهنگی سایر دستگاه های اجرایی در راستای کاهش استعلامات، ایجاد بانک اطلاعاتی نقشه های منتخب معماری مصوب پر تکرار و حذف فرایند کنترل نقشه دفاتر خدمات و شورای معماری از جمله موضوعاتی بود که در فصل «هوشمند سازی فرایندهای صدور پروانه» مطرح و تشریح شد.
 
در ادامه جلسه معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران توضیحاتی درباره جمع آوری و مستند سازی ضوابط و مقرارت ملاک عمل به منظور شفاف سازی اطلاعات ارائه کرد که به دو بخش «تدوین و انتشار کتب عمل» و «بروز رسانی سامانه و قوانین» تقسیم شده است.

پس از ارائه گزارش، تعدادی از معاونان و شهرداران مناطق تهران به بیان نظرات خود در حوزه شناسایی و رفع گلوگاه ها موجود در حوزه صدور پروانه پرداختند.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل