×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

بهسازی محیطی بازارچه شهرستانی در منطقه۱۳

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدهادی علی‌احمدی با بیان اینکه بازارچه شهرستانی یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید منطقه محسوب می‌شود، گفت: این بازارچه که قدمت آن به دهه ۳۰ برمی‌گردد، به‌دلیل فرسودگی نیازمند رسیدگی بیشتر و بازسازی است که از این‌رو، شهرداری منطقه ۱۳ با همکاری سازمان زیباسازی، نوسازی و بازسازی محیطی آنجا را در دستور کار قرار داده است.

شهردار منطقه ۱۳ در خصوص اقدامات و سیاست‌های اجرایی بهسازی محیطی بازارچه شهرستانی افزود: تغییرات و اقدامات در دو بخش مدنظر است که موجب ارتقای امنیت و زیبایی بصری بازار می‌شود.

وی ادامه داد: تغییرات در بخش اول شامل تغییر کف وضع موجود (آسفالت) به کفپوش بتنی به ضخامت ٨ سانتیمتر و اصلاح شیب بندی معابر است.

علی‌احمدی خاطرنشان کرد: بخش دوم اقدام جهت بازپیرایی جداره و همسان سازی تابلوها، کرکره و ویترین مغازه است که این اقدام شامل حذف زوائد بصری نیز می‌شود.

شهردار منطقه ۱۳ تقویت حضور پذیری و همه شمول بودن، حفظ، تقویت و معاصر سازی بستر موجود و ارتقای هویت و حس مکان، پیش‌بینی تحقق پذیری طرح در چهارچوب مشارکت مردمی و تأمین منابع را از اهداف این طرح برشمرد.

وی بیان کرد: بازارچه شهرستانی، فضایی پیاده رو مدار، سرزنده، پویا و دارای مراکز خدماتی کارا جهت خرید شهروندان تهرانی است.

علی‌احمدی با بیان اینکه در حال حاضر، هماهنگی لازم با ادارات و سازمان‌ها جهت حفاری مورد نیاز در محدوده انجام شده است، گفت: علاوه بر بازدیدهای میدانی مشترک، جلسات مختلفی با حضور کسبه به منظور پیشبرد هر چه بهتر طرح برگزار شده است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.