شهر و روستا

بهسازی محیطی بازارچه شهرستانی در منطقه۱۳

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدهادی علی‌احمدی با بیان اینکه بازارچه شهرستانی یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید منطقه محسوب می‌شود، گفت: این بازارچه که قدمت آن به دهه ۳۰ برمی‌گردد، به‌دلیل فرسودگی نیازمند رسیدگی بیشتر و بازسازی است که از این‌رو، شهرداری منطقه ۱۳ با همکاری سازمان زیباسازی، نوسازی و بازسازی محیطی آنجا را در دستور کار قرار داده است.

شهردار منطقه ۱۳ در خصوص اقدامات و سیاست‌های اجرایی بهسازی محیطی بازارچه شهرستانی افزود: تغییرات و اقدامات در دو بخش مدنظر است که موجب ارتقای امنیت و زیبایی بصری بازار می‌شود.

وی ادامه داد: تغییرات در بخش اول شامل تغییر کف وضع موجود (آسفالت) به کفپوش بتنی به ضخامت ٨ سانتیمتر و اصلاح شیب بندی معابر است.

علی‌احمدی خاطرنشان کرد: بخش دوم اقدام جهت بازپیرایی جداره و همسان سازی تابلوها، کرکره و ویترین مغازه است که این اقدام شامل حذف زوائد بصری نیز می‌شود.

شهردار منطقه ۱۳ تقویت حضور پذیری و همه شمول بودن، حفظ، تقویت و معاصر سازی بستر موجود و ارتقای هویت و حس مکان، پیش‌بینی تحقق پذیری طرح در چهارچوب مشارکت مردمی و تأمین منابع را از اهداف این طرح برشمرد.

وی بیان کرد: بازارچه شهرستانی، فضایی پیاده رو مدار، سرزنده، پویا و دارای مراکز خدماتی کارا جهت خرید شهروندان تهرانی است.

علی‌احمدی با بیان اینکه در حال حاضر، هماهنگی لازم با ادارات و سازمان‌ها جهت حفاری مورد نیاز در محدوده انجام شده است، گفت: علاوه بر بازدیدهای میدانی مشترک، جلسات مختلفی با حضور کسبه به منظور پیشبرد هر چه بهتر طرح برگزار شده است.

خروج از نسخه موبایل